ΚΕΔ – Κέντρο Εξυπηρέτησης Δημότη

«Το ΚΕΔ είναι ένα σύστημα εξυπηρέτησης πολιτών για την διαχείριση παραπόνων που αφορούν τον Δήμο Βόλου. Το εξειδικευμένο προσωπικό δέχεται τα αιτήματα των πολιτών μέσω τηλεφωνικής κλήσης στο 800 1150000 χωρίς χρέωση, μέσω ιστοσελίδας στο σύνδεσμο «Φωνή του Δημότη»   ή απλά μέσω επίσκεψης στα γραφεία του ΚΕΔ στη διεύθυνση  Αγίου Νικολάου 7 (μεταξύ Δημητριάδος και Ιάσονος)  .Μέσω συγκεκριμένης διαδικασίας, οι αιτήσεις παραπόνων προωθούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες και εκτελούνται ανάλογα.»

Ιδιαίτερη ανταπόκριση συναντά από τους πολίτες του Βόλου η πρωτοβουλία της νέας Δημοτικής Αρχής, υπό τον κ. Αχιλλέα Μπέο, να μετεξελίξει το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου σε ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΩΝ.

Από τις 11 Σεπτεμβρίου 2014 το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου λειτουργεί πλέον σε νέο χώρο, στην οδό Αγίου Νικολάου 7 (μεταξύ Δημητριάδος και Ιάσονος) και ανήκει στις αρμοδιότητες της Αντιδημαρχίας Διοικητικών Υπηρεσιών. Ο ρόλος του Γραφείου είναι αυτός ενός «Κέντρου Εξυπηρέτησης Δημοτών», με μελλοντικό στόχο να δημιουργηθούν ανάλογοι χώροι σε κεντρικά σημεία και άλλων δημοτικών ενοτήτων.

Οι δημότες πλέον έχουν τη δυνατότητα να ενημερώσουν το Δήμο για τυχόν προβλήματα της αρμοδιότητάς του και παράλληλα να ενημερωθούν για ζητήματα που τους απασχολούν ή να λυθούν απορίες και ερωτηματικά, από κεντρικό σημείο της πόλης όπου συχνά επισκέπτονται για εργασίες της καθημερινότητάς τους. Βασική λειτουργία του Γραφείου είναι η άμεση διαβίβαση των αιτημάτων προς τις Υπηρεσίες του Δήμου και η παρακολούθηση της πορείας επίλυσής τους. Οι πρώτες ενδείξεις από τις 4 πρώτες ημέρες λειτουργίας του Γραφείου στο κέντρο της πόλης είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, πλήθος κόσμου επισκέφθηκε το νέο χώρο, καθώς μεγάλος αριθμός Βολιωτών απευθύνθηκε στο Γραφείο και κατέθεσε τα αιτήματά του, συνδυάζοντας την επίσκεψη στο χώρο με άλλες εργασίες προσωπικές ή επαγγελματικές στον κεντρικό ιστό της πόλης. Οι δημότες των περιφερειακών δημοτικών ενοτήτων, έχουν μεγαλύτερη ευκολία πρόσβασης στο συγκεκριμένο σημείο, καθώς εξυπηρετείται η περιοχή από πολλαπλές γραμμές συγκοινωνίας, διαπιστώθηκε δηλαδή άμεσα ότι η μεταφορά του Γραφείου στο κέντρο του Βόλου, έδωσε μία νέα δυναμική στη λειτουργία του. Ο άνετος επίσης χώρος όπως έχει διαμορφωθεί, δίνει την ευκαιρία για μία άνετη συνομιλία των δημοτών με τους υπαλλήλους του Δήμου.

Τρόπος Επικοινωνίας με το Γραφείο Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου – Κέντρο Εξυπηρέτησης Δημοτών :

Η κατάθεση αιτήματος – πρότασης – ερωτήματος ή ότι δύναται να απασχολεί ένα δημότη της πόλης μπορεί να κατατεθεί :

– Με επίσκεψη του δημότη στο Κ.Ε.Δ., Αγίου Νικολάου 7 – (μεταξύ Δημητριάδος & Ιάσονος) , από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 7.00 έως τις 15.00 (δηλ το διάστημα λειτουργιας)

– Με κλήση στις  τηλεφωνικές  γραμμές   800 1150000  ή  24210 37679 ή  2421037478 από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 7  το πρωί έως τις 15 .00 το απόγευμα.

– Με ανάρτηση στην ηλεκτρονική σελίδα του Δήμου Βόλου (dimosvolos.gr), όπου στο χρήση δίνεται η δυνατότητα να καταθέσει αίτημα – πρόταση – σχόλιο, επώνυμα ή ανώνυμα, με δημόσια προβολή της ανάρτησης ή με τρόπο που το αίτημα να γνωστοποιείται μόνο στους υπαλλήλους του Γραφείου. Επίσης στο χρήστη δίνεται η δυνατότητα ανάρτησης και φωτογραφικού υλικού, καθώς επίσης και σήμανση του συγκεκριμένου σημείου στο χάρτη της πόλης.

Με όποιο τρόπο και αν κατατεθεί το αίτημα του δημότη, άμεσα θα διαβιβασθεί στην αρμόδια υπηρεσία και στόχος του Γραφείου είναι η αποστολή της υπηρεσιακής απάντησης προς το δημότη σε διάστημα 10 ημερών. Η ικανοποίηση των αιτημάτων θα πραγματοποιείται σύμφωνα με την αξιολόγησή τους και την ιεράρχησή τους από τις αρμόδιες υπηρεσίες, οι δημότες όμως σε διάστημα σύντομο – με στόχο το «άμεσο», θα ενημερώνονται για το στάδιο διεκπεραίωσης του αιτήματός τους.

Ζητούμενο και για το Κέντρο Εξυπηρέτησης Δημοτών και για τις Υπηρεσίες του Δήμου Βόλου είναι η αρωγή των δημοτών στο θέμα της ενημέρωσης. Η μεγάλη έκταση που καταλαμβάνει ο σημερινός Δήμος Βόλου και η μείωση του προσωπικού του Δήμου κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, αναγάγουν την επικοινωνία των δημοτών σε ζήτημα μέγιστο για την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών που παρέχονται. Ένα απλό τηλεφώνημα, ή μία ανάρτηση στην ιστοσελίδα – για την οποία απαιτείται επίσης ελάχιστος χρόνος – μπορούν να λύσουν άμεσα ένα ζήτημα το οποίο θα καθυστερήσουν οι υπηρεσίες του Δήμου να εντοπίσουν. Ιδιαίτερα χρήσιμα στοιχεία επίσης συλλέγονται από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Δημοτών μέσα από τις προτάσεις και τα σχόλια των δημοτών, των ανθρώπων που βιώνουν την καθημερινότητα της πόλης και τα προβλήματά της.

Με μία γόνιμη συνεργασία μεταξύ Δημοτικής Αρχής, Δημοτών και Υπηρεσιών του Δήμου Βόλου, δίνεται η δυνατότητα για μία άμεση αλλαγή στην εικόνα της πόλης και της καθημερινότητας των κατοίκων της.

Ήδη σχεδιάζεται και σύντομα θα ανακοινωθεί μία διεύρυνση των αρμοδιοτήτων και της λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Δημοτών, καθώς πρωτοβουλίες θα αναλάβει και το Συμβούλιο της Δημοτικής Ενότητας Βόλου το οποίο θα στεγαστεί στο συγκεκριμένο χώρο, ενώ είναι ευπρόσδεκτες και οι προτάσεις και υποδείξεις των δημοτών, για τους οποίους διαμορφώθηκε και λειτουργεί το συγκεκριμένο Κέντρο.

Tags:

Επισυναπτόμενα αρχεία

Χωρίς αρχείο